Bu makale, Bela Tarr sinemasında plan sekans kullanımının önemini incelemektedir. Birinci kısımda plan sekans kavramı açıklanacaktır. İkinci kısımda, Bela Tarr’ın sinema biçemi ile ilgili bilgi verilecektir. Son kısımda ise, Bela Tarr sinemasındaki (Torino Atı, Londra’dan Gelen Adam, Karanlık Armoniler, Şeytan Tangosu, Lanet, Sonbahar Almanağı, Baraka İnsanları, Yabancı, Aile Yuvası) plan sekansların hem nasıl kullanıldığı hem anlamları hem de etkileri ortaya çıkarılacaktır.
This article examines the importance of the use of plan sequence in Bela Tarr's cinema. In the first part, the concept of plan sequence will be explained. In the second part, information about Bela Tarr's cinematic style will be given. In the last part, both the use, meaning and effects of plan sequences in Bela Tarr's cinema (The Turin Horse, The Man from London, Dark Harmonies, Satantango, Damnation, The Autumn Almanac, The Prefab People, Outsider, Family Nest) will be revealed.